R6S Patch – Update 3.1

Wraz z wydaniem aktualizacji 3.0 niespodziewanie została opublikowana kolejna łatka nr 3.1 Patch, który poprawia bugi i błędy gry. Szczegóły w rozwinięciu newsa.
źródło: forums-pl.ubi.com

R6S Patch – Update 3.1

Aktualizacja ta przede wszystkim zawiera poprawki błędów, których nie umieszczono w aktualizacji 3.0, a także naprawia kilka exploitów

NAPRAWIONO: Kilka spraw dotyczących zderzeń i exploitów na różnych mapach związanych z kamerami samoprzylepnymi Valkyrie.
NAPRAWIONO: [Klub] Samoprzylepne kamery Valkyrie przenikają przez sufit w barze.
NAPRAWIONO: [Granica] W zachodniej ścianie pokoju z fontanną jest pęknięcie.
NAPRAWIONO: [Granica] Samoprzylepne kamery Valkyrie mogą być rzucane na ZEWN. dach.
NAPRAWIONO: [Konsulat] Samoprzylepne kamery Valkyrie nie zderzają się z krawędzią sufitu od korytarza 1 piętra.
NAPRAWIONO: [Konsulat] Samoprzylepne kamery Valkyrie nie zderzają się z sufitem od holu 1 piętra.
NAPRAWIONO: [Klub] Dron nie zderza się ze ścianą w pobliżu pokoju z gotówką.

Błędy w rozgrywce

NAPRAWIONO: Trzymanie rozkładanej tarczy chroni gracza przed obrażeniami wynikłymi z frontalnego trafienia w głowę.
NAPRAWIONO: Operator operujący tarczą nie otrzyma obrażeń od frontalnego trafienia w głowę, jeśli trzyma granat ogłuszający, odłamkowy lub dymny.
NAPRAWIONO: Host PVP sesji użytkownika odradzał się czasami poza obszarem, ale jego operator był widoczny w grze.
NAPRAWIONO: Czerwone światło ładunku kasetowego jest widoczne przez drewnianą barykadę.
NAPRAWIONO: Gra zawiesza się, kiedy gracz próbuje dołączyć do rozgrywki w trakcie animacji zwycięstwa.
NAPRAWIONO: [Valkyrie] Lampka stanu samoprzylepnej kamery unosi się dalej w powietrzu po zniszczeniu urządzenia.

Subskrybuj
Powiadom o

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments